פרסום בפייסבוק בחינם – 3 ערוצי פרסום משתלמים

Yossef Vanunu
14 נובמבר 2022
פרסום בפייסבוק בחינם – 3 ערוצי פרסום משתלמים

אם אתם מותג שמקווה לשגשג במדיה החברתית, שליטה בשיווק בפייסבוק תהיה המפתח להצלחה. יותר מ-2.8 מיליארד אנשים משתמשים בפלטפורמה מדי חודש.[1]

לקוחות פוטנציאליים כבר מחפשים עסקים כמו שלכם בפייסבוק. אסטרטגיית שיווק חכמה בפייסבוק היא הדרך היחידה להתחבר אליהם, ובנוסף לכל זאת אתם יכולים לעשות את זה בחינם.

הפוטנציאל של פרסום בפייסבוק בחינם

למרות שאתם עשויים לחשוב שזה רק מקום שבו דודה שלכם יכולה להשאיר הערות סתמיות על תמונות החופשה שלכם, פייסבוק הוא גם מקום לקהל להתחבר לעסקים גדולים וקטנים.

למעשה, שני שלישים ממשתמשי פייסבוק מדווחים על ביקור בדף פייסבוק עסקי מקומי לפחות פעם בשבוע. הלקוחות מחפשים את העסקים שלכם! אבל אם אתם רוצים להתחבר לקהל הזה, אתם לא יכולים לסמוך רק על המזל.

אסטרטגיית שיווק ממוקדת בפייסבוק היא חיונית. כזאת שעושה שימוש בקידום בפייסבוק בחינם על מנת לייצר מכירות בפייסבוק של המוצר או השירות שאתם מספקים.

אם אתם עובדים עם תקציב מוגבל, יש לנו חדשות טובות: הקמת דף פייסבוק לעסק שלכם היא לגמרי בחינם.

לאחר שיצרתם את הדף שלכם, תוכלו להשתמש בו כדי…

  • ליצור ולפרסם תוכן
  • לשתף את פרטי הקשר שלכם
  • לפרסם מבצעים והצעות מפתות
  • לפנות ללקוחות באופן אישי
  • לקשר בין פייסבוק לאתר האינטרנט שלכם
  • לבנות קטלוג מוצרים
  • לתקשר עם הלקוחות שלכםו לספק שירות לקוחות

והכול לגמרי בחינם.

שלושה ערוצי פרסום משתלמים דרך פייסבוק

בין אם אתם מוכרים מוצר או שירות ללקוחות ברחבי הארץ ואפילו העולם, פרסום חינם בפייסבוק הוא תחום שאתם חייבים להכיר.

מה הם הערוצים המשתלמים ביותר לפרסום בפייסבוק בחינם?

פרסום פוסטים אורגניים בעמוד העסקי

עכשיו, כשיש לכם דף עסקי בפייסבוק… הגיע הזמן ליצור ולפרסם קצת תוכן. בפייסבוק תוכלו ליצור סוגים שונים של פוסטים ולרבות סקרים, פוסטים בסגנון קרוסלה, סרטונים ועוד.

לכל פוסט יש את היתרונות שלו והוא יכול לעורר חשיפה, מעורבות או פניה אל בית העסק וביצוע רכישה בדרכים שונות. אסטרטגיית המדיה החברתית והיעדים של המותג שלכם בדרך כלל יקבעו את סגנון הפוסטים שתפרסמו.

פרסום בקבוצות וקהילות

פרסום בקבוצות וקהילות בפייסבוק מאפשר לכם למקסם את יכולות הפרסום ולפרסם את העסק שלכם לגמרי בחינם באופן שמגיע לאנשים רבים בעלי תחומי עניין משותפים.

חשוב לפנות אל קבוצות וקהילות המתירות פרסום, כמו גם מתקשרות אל המוצרים והשירותים שאתם מציעים באופן ישיר או עקיף. כאשר הפרסום בקבוצות נעשה באופן יעיל ואורגני, הוא יכול למשוך לקוחות רבים לעסק שלכם, ולהביא לאינספור רכישות.

סטוריז – גם בפייסבוק

בדיוק כמו סיפורי אינסטגרם, סיפורי פייסבוק הם פוסטים של תמונות או סרטונים קצרים בפורמט אנכי שנעלמים לאחר 24 שעות. תמונות מופיעות למשך חמש שניות, ואורך הסרטונים יכול להיות עד ל- 20 שניות.

סטוריז מאוד פופולאריים כיום, ומומלץ לייצר לפחות סטורי אחד ביום כדי לשמור על תקשורת עם הלקוחות ולהוכיח להם שאתם עסק אמין ומקצועי שתמיד שם עבורם ובשבילם.

לייבים

אם סרטונים מוקלטים מראש אינם מתאימים לאסטרטגיית השיווק או הסטייל העסקי שלכם, הגיע הזמן להכיר את פייסבוק לייב(Live).

לייבים בפייסבוק הם שידור בשידור חי, ישירות בדף הפייסבוק שלכם. המדיום הוא מאוד פופולארי – באביב 2020, מספר הצפיות של Facebook Live גדל ב-[2]50%.

כיום, לייב מהווה דרך אינטימית ואותנטית להתחבר לעוקבים. ניתן להשתמש בשידורים אלו לסיפוק שאלות ותשובות, ביצוע של סיורים מאחורי הקלעים, הדגמות מוצרים ועוד.

                                                                                                                                                                                                           

[1] https://www.marketingcharts.com/digital/social-media-117277

[2] https://www.invespcro.com/blog/facebook-advertising-statistics/

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
newsletter
הירשמו לניוזלטר שלנו הירשמו לניוזלטר שלנו

    עוד מאמרים בנושא
    בידול פירוש וחשיבות
    עולם העסקים
    21 נובמבר 2022
    קידום אורגני או קידום ממומן מה עדיף?
    20 ספטמבר 2022
    כמה מרוויח יזם
    עולם היזמות
    27 מאי 2021
    7 ספרים מומלצים ליזם המתחיל
    30 מרץ 2021
    whatsapp ייעוץ בוואטסאפ