רעיונות חכמים לפרסום העסק בצ'יק

Yossef Vanunu
30 אוגוסט 2022
רעיונות חכמים לפרסום העסק בצ'יק

לכל עסק יעד אוניברסאלי אחד בטוח – לגדול ולצמוח. הוא בדרך כלל מושג רק בזכות פרסום חכם.

לפני שאתם פותחים עסק ומתחילים לעבוד, ​​עליכם לשקול כמה מהר העסק שלכם יצמח ואם ישתלם לכם לעסוק בו בהתאם לשיעורי הגדילה. לפי Inc.com, חמש התעשיות המובילות בצמיחה המהירה ביותר לפתיחת עסק בארה"ב ובעולם כולו היום הן תעשיות המדיה, הנסיעות והאירוח, הנדל"ן, האנרגיה והאבטחה.

פתיחת עסק בכל תעשייה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך השקעה ראשונית חכמה ומשמעותית בפרסום העסק וקידום המכירות מפתיחתו ועם צמיחתו יכולה לעשות את כל ההבדל בין עסק כושל לעסק מצליח.

אז כיצד ניתן להתחיל לשווק ולקדם את בית העסק לפסגת ההצלחה?

רעיונות לשיווק במדיה חברתית

רעיונות חכמים לפרסום העסק שלכם בקלות ובמהרה במדיה החברתית:

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית שפעילות בה יכולה לקדם את בית העסק שלכם 24/7. ניתן להקים באינסטגרם פרופיל עסקי ולהוסיף לו תמונות, סרטוני וידאו, טקסט, מדבקות ואפקטים מיוחדים בכדי לתפוס את עין הלקוחות.

הרעיון מאחורי שיווק באינסטגרם הוא להיות שקוף ולא מלוטש, ולדחוף לקידום מכירות של המוצר, השירות או התוכן שאתם מציעים בצורה אורגנית ואותנטית שהלקוחות יוכלו להזדהות ולהעריך אותה.

אם אתם בשוק המכירות של מוצרים או מציעים שירותים אישיים משתלמים כמו מניקור/פדיקור ולק ג'ל, אינסטגרם בהחלט יכולה לעזור לעסק שלכם לצמוח.

גייסו אינפלואנסר (משפיע)

אינסטגרם היא רשת המקדשת פרסום של אנשים שבמציאות הם לא באמת כל כך מפורסמים. עם זאת, המגמה יצרה הרבה אושיות מפורסמות או אינפלואנסרים שאינספור אנשים עוקבים אחריהם וסוגדים למילה שלכם, לכן כדאי לנצל את התהילה שלהם לטובתכם.

אתם יכולים לגייס סלבריטאי מקומי או ארצי שיפרסם את העסק שלכם במדיה החברתית שלו. שיטה זו יכולה לעבוד באופן מרהיב, ולספק לעסק שלכם תנועת לקוחות שלא הכרתם לפני כן.

בניגוד לאנשים מפורסמים באמת שייקחו כסף רב בעבור שירות שכזה, התעריף של אינפלואנסרים הרבה יותר נמוך. כיום, רוב המפורסמים באינסטגרם יסכימו לפרסם את העסק שלכם בתמורה לשירות או המוצרים שאתם מספקים בחינם בלבד.

השתתפו בתחרויות צילום

תחרויות צילום מעולות מסיבות שונות – קל יחסית להיכנס אליהן (כל מי שיש לו אינסטגרם וכמה שניות פנויות יכול להגיש מועמדות), והן גם מספקות לנותני החסות צורה נהדרת של תוכן שנוצר על ידי משתמשים שניתן לעשות בה שימוש חוזר וליישם אותו במקום אחר.

לדוגמא, אם יש לכם עסק שמוכר אוכל, אתם יכולים להקים תחרות לצילום האוכל שלכם במקומות לא שגרתיים, וכך ליצור עניין למשך זמן רב בשירות שאתם מציעים.

רעיונות לשיווק עירוני

מגורים באזורים עירוניים מעניקים הזדמנויות שיווקיות ייחודיות שלא תמצאו במקומות אחרים. הסוד הוא לחשוב בצורה יצירתית כדי לנצל את ההזדמנויות האלה.

נסו ליצור קשר עם פיצרייה מקומית או כל עסק שישמח לפרסם את העסק שלכם על הרכב שלו, לקשר אותו עם בית העסק שלו ואף לעשות שיתופי פעולה.

לדוגמא, אם אתם עוסקים בתחום הנדל"ן, אתם יכולים לפנות אל עורך דין בתחום המקרקעין ולבקש שיפרסם אתכם ואף ימליץ עליכם במידה ולקוחותיו מחפשים סוכן. בתמורה להפניה, תסכימו להפנות אליהם לקוחות בחזרה ולעיתים, אף לשלם להם עמלה על ההפניה שביצעו. זוהי שיטה מצוינת לקבל עוד לקוחות וליהנות מיחסים טובים עם עסקים נוספים בשוק.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
newsletter
הירשמו לניוזלטר שלנו הירשמו לניוזלטר שלנו

    עוד מאמרים בנושא
    בידול פירוש וחשיבות
    עולם העסקים
    21 נובמבר 2022
    מה ההבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה?
    10 נובמבר 2022
    ניהול עסק נכון כ- 5 צעדים
    07 נובמבר 2022
    3 רעיונות לעסק ביתי שעושה הרבה כסף
    03 נובמבר 2022
    תכנון אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית לעסק
    27 אוקטובר 2022
    whatsapp ייעוץ בוואטסאפ