פרסום עסק בחינם עם גוגל לעסק שלי

Yossef Vanunu
23 אוגוסט 2022
פרסום עסק בחינם עם גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי הוא כלי פרסום עסק בחינם  שמטרתו לעזור לעסקים מקומיים ליהנות מנראות גבוהה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ובעיקר  בחיפושים מקומיים רלוונטיים.

באמצעות השימוש בגוגל לעסק שלי בעלי חברות ועסקים מקומיים יכולים לשלוט ולשפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל. אופטימיזציה של הרישום והדף שלכם יכולה לעזור לעסק  להתבלט בשוק אל מול המתחרים שלכם, בפרט באזור הפעילות הפיזי של העסק שלכם.

גוגל לעסק שלי

גוגל הוא האתר ומנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. האתר מחזיק כיום ביותר מ- 92% מנתח השוק של מנועי החיפוש. כחלק מהפתרונות הרבים שגוגל מספק לעסקים ברחבי העולם, גוגל לעסק שלי מאפשר לבעלי עסקים ליצור פרופיל עסקי בגוגל בכדי למשוך לקוחות חדשים לעסק שלכם באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ושירות המפות של גוגל.

גוגל לעסק שלי הוא כלי פרסום עסק בחינם יוצא דופן, המאפשר למקם את בית העסק הפיזי שלכם בגוגל מפות, מעניק ללקוחות את האפשרות להגיב על השירות והמוצרים שלכם, להציץ בתמונות ומוצרים בתצורת קטלוג וכל זאת לגמרי בחינם ובמספר קליקים בודדים.

איך חשבון גוגל לעסק שלי מגדיל מכירות?

מה הם המאפיינים שהופכים את גוגל לעסק שלי לכלי פרסום עסק בחינם שהוא שירות חובה עבור כל סוגי העסקים?

  • בונים את המוניטין והאמון באמצעות ביקורות מהימנות – ביקורות הן מרכיב מרכזי בהוכחה חברתית, ודרך משמעותית לבנות אמון ואמינות, לכן פרסום עסק בחינם דרכן נוטעת ביטחון בלקוחות פוטנציאליים, ומעודדת אותם להכיר אתכם יותר מקרוב.
    דירוג הכוכבים המשולב של גוגל לעסק שלי מהווה מקום לביקורות מפורטות ואותנטיות מצד לקוחות שנעזרו במוצרים ובשירותים שלכם, ומאפשר ללקוחות לשתף   מידע על החוויה שלהם עם העסק שלכם מבחינת איכות, שירות, מחיר ועוד. מידע זה מעניק ללקוחות פוטנציאליים מושג טוב באשר לסוג העסק שלכם ואם כדאי להם לבחור בכם על פני יתר המתחרים בשוק.
    בנוסף, במידה ועולה בפרופיל גוגל לעסק שלי תגובה שלילית, אתם תמיד יכולים לפנות אל הלקוח באופן אישי ולטפל בבעיה שנוצרה מולכם, כדי להביא להסרת התגובה. על ידי כך, לא רק שאתם משמרים את המוניטין החיובי של החברה, אלא גם מתקנים קשר מול לקוח ומשפרים את שביעות הרצון שלו, מה שמגדיל את הסיכויים שייבחר בכם שוב בעתיד, למרות שנכווה מכם בעבר.
  • מגדילים חשיפה בגוגל (ובגוגל מפות ) – פרופיל עסקי של גוגל לעסק שלי עוזר להבטיח שאנשים ימצאו את העסק שלכם כשהם מחפשים מוצרים ושירותים כמו שלכם באזור המקומי שלהם. מאחר וגוגל מהווה את פורטל החיפוש הפופולרי ביותר ברשת כיום, כדאי ואף מומלץ שכשהלקוחות מחפשים אתכם או מוצר או שירות רלוונטי שאתם מספקים, הם יוכלו למצוא אתכם בקלות ולדלות עליכם כמה שיותר מידע. ככל שהפרופיל שלכם יהיה מרשים ומושך יותר, כך גדלים הסיכויים שהלקוחות יבחרו לרכוש מכם, על פני כל המתחרים.
  • שליטה במידע העסקי המקוון שלכם – פרופיל גוגל לעסק שלי מאפשר לכם לשלוט ולעדכן את פרטי הקשר, שעות הפעילות ומגוון של פרטים חיוניים אחרים אודות בית העסק שלכם לפי הצורך בשניות, ומעניק לכם שליטה מוחלטת על המידע שלקוחות קיימים ופוטנציאלים עשויים להיחשף אליו אודות העסק שלכם 24/7.
    על ידי כך, אתם שומרים על המוניטין החיובי והגבוה של בית העסק, כמו גם יכולים לעדכן בקלות את הלקוחות שלכם באשר לשינויים בטווח הקצר (כמו שעות פעילות במהלך החגים, לדוגמא) לבין שינויים בטווח הארוך (כמו מעבר של סניף למיקום אחר).
אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!
newsletter
הירשמו לניוזלטר שלנו הירשמו לניוזלטר שלנו

    עוד מאמרים בנושא
    בידול פירוש וחשיבות
    עולם העסקים
    21 נובמבר 2022
    מה ההבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה?
    10 נובמבר 2022
    ניהול עסק נכון כ- 5 צעדים
    07 נובמבר 2022
    3 רעיונות לעסק ביתי שעושה הרבה כסף
    03 נובמבר 2022
    תכנון אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית לעסק
    27 אוקטובר 2022
    whatsapp ייעוץ בוואטסאפ